Fitness

FITNESS to zajęcia pomagające uzyskać wymarzoną sylwetkę, poprawić wydolność oraz wzmocnić i ujędrnić ciało. A wszystko podczas przyjemnej pracy w grupie przy energetyzującej muzyce.Proponujemy różne formy zajęć fitness prowadzonych przez wykwalifikowanych instruktorów: wzmacniające, kondycyjne, mentalne i mieszane.

Rodzaje zajęć Fitness:

ABT - nieskomplikowane zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki. Wielokrotne dokładne powtarzanie serii ćwiczeń pod okiem instruktora wpływa na wzmocnienie mięśni, uelastycznienie skóry i przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej, stając się jednocześnie doskonała metodą na rozprawienie się z cellulitem.

Fat Burning - trening należy do grupy zajęć aerobowych. To zestaw zajęć tanecznych, które pomogą spalić tkankę tłuszczową, a przy okazji dadzą dużo radości. Ćwiczenia te oparte są o nieskomplikowane układy choreograficzne. Wielką zaletą treningu jest to, że nie jest on ani zbyt intensywny, ani zbyt prosty. Może być dynamiczny, ale można go śmiało dopasować do potrzeb wszystkich.

BRZUCHOMANIA- zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Brzuchomania to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.

BODY SHAPE - trening wzmacniający idealny dla osób chcących posiadać mocne i ładnie zarysowane mięśnie. Serie prostych ćwiczeń z użyciem hantli, gum lub obciążeń na nogi wpływają na proporcjonalne kształtowanie sylwetki . Ze względu na swą prostotę połączoną ze skutecznością kierowane są do osób o różnym poziomie zaawansowania, wieku i kondycji fizycznej.

EASY TONE STEP– trening z użyciem nowatorskiego przyrządu, jakim jest easy tone step zaprojektowanego tak, by powodować poczucie naturalnej niestabilności i przez to aktywizować całe ciało zmuszając mięśnie do nieustającej pracy. Zajęcia składające się z części cardio (wchodzenie i schodzenie z platformy) i części wzmacniającej (wykorzystującej obie strony platformy) są kompleksowym treningiem całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem mięśni ud, brzucha i pośladków.

WAKE UP - zajęcia jak sama nazwa wskazuje, zostały przygotowane dla wszystkich porannych maniaków treningu funkcjonalnego, którego  zadaniem jest podniesienie tętna i przyspieszenie rytmu bicia serca za pomoca wszystkich przyrządów znajdujących się w sali fitness. Zajęcia ogólnie poprawiają samopoczucie, oddając delikatne zmęczenie a zarazem poranne  orzeźwienie, powodując że uśmiech i zadowolenie pozostaje  przez reszte dnia u naszych klientów.

FITNESS FIGHT KICK - niezwykle energetyczne zajęcia łączące elementy sztuk walki (ciosy, kopnięcia) z krokami fitness. Pomagają zgubić zbędne kilogramy, wzmocnić ciało, poprawić kondycję a jednocześnie wyładować złość i negatywne emocje.

FINAL CUTS - to system ćwiczeń, którego podstawa jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystywania w życiu codziennym. Trening dla każdego, bez względu na wiek ,płeć, czy stopień zaawansowania sprawności ruchowej. Celem treningu jest ogólna poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach, przy wspólpracy mięśni głębokich i globalnych. Zajęcia z wykorzystaniem sprzętu tj. fitt ball, easy ball, bosu, tubing, step, sztangi, kettlebell itp.

KETTLEBELL WORKOUT – trening skutecznie kształtujący sylwetkę i pomagający redukować tkankę tłuszczową poprzez angażowanie dużej ilości mięśni jednocześnie. Ten niebanalny przyrząd o niecentralnie położonym środku ciężkości jest wyśmienitą drogą do budowania siły funkcjonalnej przydatnej podczas wykonywania codziennych czynności życiowych. Zajęcia nieskomplikowane, ale wymagające większego wysiłku niż tradycyjny fitness.

LATINO DANCE- zajęcia choreograficzne utrzymane w gorącym klimacie tańców latynoamerykańskich. Oprócz zabawy gwarantują poprawę kondycji, sprawności i koordynacji ruchowej, jednocześnie wpływając na spalanie tkanki tłuszczowej.

MOVE IT -Trening funkcjonalny to trening podczas którego skupiamy się na ćwiczeniach, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym.
Trening funkcjonalny skupia się na wykonywaniu ruchów złożonych, czyli pracy całego ciała, a nie na pracy pojedynczych mięśni. Podczas jednego ćwiczenia angażujemy kilka mięśni dzięki czemu trening jest zdecydowanie lepszy. Ten typ ćwiczeń pomaga poprawić koordynację, równowagę i stabilność oraz mniej zużywa mięśnie i stawy. I co najważniejsze: jest to trening dla każdego

PILATES – zajęcia z nurtu body &mind, których podstawą jest wykonywanie ćwiczeń w rytmie własnego oddechu i pełnej koncentracji. Trening ten prowadzony przy spokojnej muzyce wzmacnia głębokie mięśnie brzucha, pleców i miednicy oraz wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej postawy.

STRETCHING- zajęcia skupiające się na ćwiczeniach rozciągających, poprawiających elastyczność mięśni oraz zwiększających zakres ruch w stawach, sprzyjająca utrzymaniu prawidłowej postawy ciała.

TABATA to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona/y wielogodzinnym treningiem na siłowni, a chcesz poprawić swoja sylwetkę lub wzmocnić wydolność swojego organizmu, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie.

TRX - innowacyjne zajęcia o średniej intensywności wzmacniające całe ciało. Opierają się na treningu z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz taśm podwieszanych do sufitu. Są one wyposażone w uchwyty, dzięki którym można wspomagać ruch. TRX to godzinne zajęcia o charakterze treningu funkcjonalnego. Pomoże w dążeniu do super formy, harmonijnie wzmocni mięśnie całego ciała oraz poprawi ogólną sprawność.

XCO - Wyjątkowe zajęcia umożliwiające jednoczesną pracę wielu grup mięśniowych dzięki użyciu specjalnie zaprojektowanych hantli z granulatem przesuwającym się w trakcie ruchu. Sposób ćwiczenia polegający na wykonywaniu szybkich ruchów z energicznym zatrzymaniem wpływa na zwiększenie wytrzymałości , koordynacji , siły i elastyczności ciała . Do tego 33% więcej spalonych kalorii i dodatkowe pobudzenie metabolizmu nawet o 35% to wystarczający powód, by rozpocząć regularne uczęszczanie na zajęcia XCO.

ZUMBA® –zainspirowana tanecznymi rytmami fuzja tańca i aerobiku, gdzie dobór kroków, kombinacji ruchów i muzyki gwarantuje świetną zabawę i olbrzymią dawkę energii. To trening cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę – jeden z przyjemniejszych sposobów na zgubienie kalorii przeznaczony dla każdego, bez względu na wiek i umiejętności
 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa będący niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych.


Zobacz aktualny rozkład zajęć fitness - kliknij tutaj

Kontakt z nami

ul. Lea 213 (Bronowice)
30-133 Kraków
tel. 12 637-55-11
tel. kom. 661-773-324

Pon.-Pt.: 24h
Sobota: 24h
Niedziela: 24h

jak do nas trafić

Izabela Kukiełka - Manager klubu, tel. 661-773-394, manager.lea@fitnessplatinium.pl
Natalia Piszczek - Manager zarządzający, natalia.piszczek@fitnessplatinium.pl
Anna Stefańczyk - Koordynator ds. fitness, fitness.lea@fitnessplatinium.pl
Karolina Kaniak - Manager ds. marketingu, tel. 661-773-229, marketing@fitnessplatinium.pl

 

Biuro FITNESS PLATINIUM®
ul. Lea 116
30-133 Kraków

Sekretariat - tel. 667 60 03 20, sekretariat@fitnessplatinium.pl
Karolina Kaniak - Manager ds. marketingu, tel. 661 773 229, marketing@fitnessplatinium.pl
Agnieszka Kęsek - PR Manager, tel. 667 600 626, pr@fitnessplatinium.pl

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.